صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 
+تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008

آخرین اخبار

  • ناتوی عربی فروپاشید
  • جوان ۲۶ ساله، برادر و نامزدش را به قتل رساند
  • جلسه هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با بیمارستان مرودشت
  • قرآن سرچشمه ی آنچه از دنیا و آخرت می‌خواهیم است.
  • لایروبی بستر رودخانه کُر در ورودی شهر مرودشت
  • جمهوری اسلامی اکنون دست برتر در میدان دیپلماسی و جنگ می باشد
  • کنترل تنگه هرمز در اختیار ایران است
  • تامین نان با کیفیت مطالبه به‌حق شهروندان است
  • بانوان سیدان پیشگام کارآفرینی و رونق اقتصاد محلی
  • درخشش مرودشتی ها در لیگ برتر تکواندوی کشور
  • 18 هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا طی دو موج عملیاتی مورد هدف قرار گرفتند.
  • بازار فروش؛ مهم‌ترین مطالبه هنرمندان صنایع‌دستی مرودشت
  • مرودشت در مسیر کشاورزی نوین؛ از آبیاری هوشمند تا تغییر الگوی کشت
  • تجلیل از خانواده ورزشکار شهید پویا یزدانی
  • عبدالحسین نجفی به عنوان ریس جدید آب و فاضلاب شهرستان مرودشت منصوب شد.
  • دستگیری ۱۷ سارق در طرح امنیتی مرودشت
  • عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، به عضویت هیأت تحریریه دو مجله ISI منصوب شد.
  • چرا ایران زد؟ چه نتیجه ای گرفت؟
  • بازدید سیدمختار امیری فرماندار مرودشت از کارخانجات آرد و بیسکوئیت دادلی
  • آغاز فصل برداشت جو در مرودشت
  • شناسایی دومین دندانپزشک قلابی در مرودشت
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی گندم مرودشت
  • خون شهدا باعث نجات دین، اسلام ورشد مسیر انقلاب شده است
  • مردم منشأ قدرت کشور هستند
  • گزارش تصویری: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سیدان
  • پتروشیمی شیراز؛ آلودگی و بیکاری در مرودشت
  • دستگیری زن سارق طلاجات کودکان در مرودشت
  • بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از مدارس سما واحد مرودشت
  • بازدید شهردار و فرماندار مرودشت از پروژه های عمرانی شهرداری
  • رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان مرودشت معارفه شد
  •  

     

     


    دیدار فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه مرودشت.

    4919
    :كد
    يك شنبه 5 شهريور 1396

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت به مناسبت آغاز هفته دولت، جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه مرودشت با ایشان دیدار و گفتگو کردند.



    علی اکبر نجیب زاده فرماندار شهرستان مرودشت که در این نشست سخن میگفت تاکید کرد اگر در کارهایمان صداقت داشته باشیم و با مردم‌شفاف و روراست باشیم و تلاش و سعی خود را بکنیم مردم نیز کمبودها را تحمل‌خواهند کرد و افزود: مردم از دروغ،کارهای پوپولیستی و آمارهای غلط بیزارند یعنی‌همان کارهایی که در سابق وجود داشت. نجیب زاده با بیان اینکه مردم درصندوقهای اخذ رای مواضع خود شفاف و محکم نشان دادند گفت: این نشان دهنده آن است که علیرغم همه مشکلات و گرفتاریها، مردم پای نظام ایستاده اند. نماینده عالی دولت در شهرستان با اذعان به اینکه طبق آمارهای جهاد کشاورزی امسال خرید گندم نسبت به سال گذشته افزایش داشته است گفت: این میزان افزایش،علیرغم عدم رهاسازی آب بدلیل خشکسالی، نشان میدهد کشور در حال پیشروی به سمتی است که با مسائل قدری علمی برخورد شود. نجیب زاده تاکید کرد دیگر جملاتی مانند کاغذ پاره بودن قطعنامه ها و اینگونه مسائل وجود ندارد و همه مسائل با حساب و کتاب پیش میرود و افزود: تقریبا در تمام‌حوزه ها شاهد‌ پیشرفت های خوبی در کشور بوده ایم البته این به معنای بی نقص بودن همه چیز ‌نیست. وی افزود: مردم مشکلات زیادی دارند اما زمانی که می بینند دولت با تمام توان در حال کار کردن است و با مردم باصداقت رفتار و‌صحبت میکند و همچنین زمانی که مشاهده میکنند افرادی که در این دولت مسئولیت میگیرند اهل فن هستند و قصد حل‌و ‌رفع مشکلات و مسائل را دارند در مردم نیز ایجاد امیدواری و خوشحالی میشود.نحیب زاده ادامه داد: مطمئنا با اقدامات خوب دولت طی دو تا سه سال آینده وضعیت کشور از امروز بسیار بهتر خواهد بود. فرماندار شهرستان مرودشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی براینکه باید مردم را امیدوار کرد گفت: این به معنی خودداری از بیان مشکلات نیست بلکه به این معنی است که مسائل و مشکلات را بیان می کنیم، انتقادات را نیز می پذیریم و از سیاه نمایی پرهیز میکنیم و جهت رفع مشکلات و‌بهبود اوضاع از هیچ سعی‌و تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. در ادامه حجت الاسلام والمسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه مرودشت با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت در واقع زمان ارزیابی عملکرد دولت است و باید در این هفته گزارش کارهایی که انجام شده را به مردم بدهیم. احمدی با بیان اینکه دولت یازدهم به خوبی و خوشی به پایان رسیده است گفت: دولت دوازدهم کار خود را آغاز کرده و باید ببینیم در چهار سال گذشته در چه جایگاهی بودیم و در حال حاضر به چه جایگاهی رسیده ایم. امام جمعه مرودشت اذعان داشت بهترین توصیه همان توصیه های مقام معظم رهبری در مراسم تنظیف ریاست جمهوری است و افزود: مقام معظم رهبری تاکید کردند جهت گیری دولت باید در سه محور باشد محور اول بهبود معیشت مردم است و دومین محور بحث تعامل گسترده با دنیاست که البته خوشبختانه دولت یازدهم تعامل بسیار خوبی در سطح جهانی ایجاد کرده است و محور سوم نیز صلابت و ایستادگی و قدرت در مقابل نظام سلطه است .

     




    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    4286
     
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari