صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 
+تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008

آخرین اخبار

  • ناتوی عربی فروپاشید
  • جوان ۲۶ ساله، برادر و نامزدش را به قتل رساند
  • جلسه هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با بیمارستان مرودشت
  • قرآن سرچشمه ی آنچه از دنیا و آخرت می‌خواهیم است.
  • لایروبی بستر رودخانه کُر در ورودی شهر مرودشت
  • جمهوری اسلامی اکنون دست برتر در میدان دیپلماسی و جنگ می باشد
  • کنترل تنگه هرمز در اختیار ایران است
  • تامین نان با کیفیت مطالبه به‌حق شهروندان است
  • بانوان سیدان پیشگام کارآفرینی و رونق اقتصاد محلی
  • درخشش مرودشتی ها در لیگ برتر تکواندوی کشور
  • 18 هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا طی دو موج عملیاتی مورد هدف قرار گرفتند.
  • بازار فروش؛ مهم‌ترین مطالبه هنرمندان صنایع‌دستی مرودشت
  • مرودشت در مسیر کشاورزی نوین؛ از آبیاری هوشمند تا تغییر الگوی کشت
  • تجلیل از خانواده ورزشکار شهید پویا یزدانی
  • عبدالحسین نجفی به عنوان ریس جدید آب و فاضلاب شهرستان مرودشت منصوب شد.
  • دستگیری ۱۷ سارق در طرح امنیتی مرودشت
  • عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، به عضویت هیأت تحریریه دو مجله ISI منصوب شد.
  • چرا ایران زد؟ چه نتیجه ای گرفت؟
  • بازدید سیدمختار امیری فرماندار مرودشت از کارخانجات آرد و بیسکوئیت دادلی
  • آغاز فصل برداشت جو در مرودشت
  • شناسایی دومین دندانپزشک قلابی در مرودشت
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی گندم مرودشت
  • خون شهدا باعث نجات دین، اسلام ورشد مسیر انقلاب شده است
  • مردم منشأ قدرت کشور هستند
  • گزارش تصویری: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سیدان
  • پتروشیمی شیراز؛ آلودگی و بیکاری در مرودشت
  • دستگیری زن سارق طلاجات کودکان در مرودشت
  • بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از مدارس سما واحد مرودشت
  • بازدید شهردار و فرماندار مرودشت از پروژه های عمرانی شهرداری
  • رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان مرودشت معارفه شد
  •  

     

     


    صدای پرقدرت صداقت

    6194
    :كد
    يك شنبه 6 خرداد 1403

    فضای مجازی را رها کنیم و پای به متن واقعیات حاکم بر جامعه بگذاریم. فضای مجازی به ما آدرس غلط می‌دهد؛



    فضای مجازی را رها کنیم و پای به متن واقعیات حاکم بر جامعه بگذاریم. فضای مجازی به ما آدرس غلط می‌دهد؛ گویی که هر آنچه که در متن شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد، منطبق با واقعیت است و این تصور، آسیبی جز گمراهی نداشته. وقتی در ساحت مجازی ادعا می‌شد که مردم ایران هیچ علقه‌ای با نظام سیاسی و سیاستمداران خود ندارند برای برخی این گزاره‌ها قابل اعتنا تلقی می‌شد؛ به‌خصوص که سیر تصاعدی مشکلات سایه‌افکنده بر زندگی عموم مردم، این ادعاها را نزد عده‌ای باورپذیر می‌کرد. اما تشییع میلیونی رئیس‌جمهور شهید و یارانش در شهرهای مختلف نشان داد که برخلاف تعابیر ایراد شده،‌ مردم پای کارند، می‌بییند، لمس می‌کنند و قدرت تمیز سره از ناسره را دارند.

    آنان فرق مسئول دلسوز، مخلص و خادم با آن بالانشین صاحب منصبی را می‌دانند که هدفش از حضور در عرصه قدرت، نه گره‌گشایی از کشور و زندگی مردم بلکه کسب اندوخته و ازدیاد سرمایه هایش است. جامعه درک می‌کند که باید بین آن مقام مسئولی که کیفیت زندگی‌اش همسطح عادی‌ترین افراد جامعه است و آن قدرت طلبی که پست و مقام را نه عرصه‌ای برای خدمت بلکه پلی به‌سوی کسب منافع می‌پندارد،‌ فرق بگذارد و این قوه تشخیص در قاطبه مردم وجود دارد. از این روست که با وجود همه مشکلات و گلایه‌ها، خیابان‌های شهرهای مختلف به قرق داغداران رئیس‌جمهور شهید و یارانش در می‌آید، چون مردم لمس می‌کنند که شخص سید ابراهیم رئیسی جنس متفاوتی داشت. سید شهید نه بر سر سفره انقلاب نشست، نه نزدیکانش به‌واسطه حضور در بالاترین مناصب قضایی و اجرایی به نان و نوایی رسیدند و نه هیچ‌گاه مفتون قدرت شد. او خالصانه رفتار کرد و مزد بی‌آلایشی‌اش را با شهادت در راه خدمت به خلق گرفت. تصاویری که این روزها از خانه ساده مادر رئیس‌جمهور شهید در قاب دوربین‌ها ثبت‌شده، شاهد مثال این گزاره است که رئیسی شهید، فردی بود از جنس مردم و این مردمی‌بودنش در نوع رفتار با عموم مردم عیان بود.

    در حاشیه مراسم تشییع، به‌طور اتفاقی گفت‌وگویی با یکی از حاضران در مراسم داشتم که حسی توامان از تعجب و حسرت را در من پدیدار کرد. مردی نهایتاً ۵۰ ساله خود را از کرمان به تهران رسانده بود و وقتی علت حضورش در مراسم وداع و تشییع را جویا شدم، با صدایی بغض‌آلود گفت: «مگر چند تا از این مردها وجود داره؟ رئیس‌جمهور وقتی اومد کرمان، رفت به روستایی که شاید فرماندار دوست نداره بره اونجا. خیلی‌ها جرات رفتن هم ندارن. ولی این بنده‌خدا رفت چون گفت اینجا طوفان شده و ما باید به مردم سر بزنیم. من به این سید مدیونم».


    این جملات مرد همکلام، بیش از قبل مرا به فکر فرو برد؛ فکر درباره ویژگی‌های شخصیتی و منحصربه‌فرد انسانی که پیش از شهادتش کمتر زیر ذره‌بین رفته بود. منی که قاعدتاً به‌خاطر اقتضائات شغلی‌ام باید احاطه بیشتری روی سلوک رئیس‌جمهور می‌داشتم اما جو منفی حاکم بر دنیای سیاست، پرده‌ای مقابل چشمانم برای دیدن و نظر به خصایص مثبت این سید شهید کشیده بود. حسرت می‌خوریم که چرا او آن‌طور که شایسته است شناخته نشد و صداقت و اخلاصش برای بسیاری نهان ماند. امروز و با لمس واقعیت، دریافتم که صداقت، پرقدرت‌ترین صداست و مردم ایران به‌واسطه همین سادگی و خلوص‌نیت رئیسی شهید، با جوش و خروش به میدان آمده و به‌سوی خانه ابدی بدقه‌اش کردند و به مغرضان رخنه‌کرده در رسانه‌ها که هدفشان گمراه‌کردن و کاشتن بذر انحراف و ناامیدی است، پاسخ قاطعی دادند.




    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    1971
     
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari