صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • اقتصاد دنیا چطور هر روز بدهکارتر می‌شود؟
  • گزارش تصویری برگزاري جشن نوروز ۱۴۰۴ در مجموعه جهانی تخت جمشید مرودشت
  • لباس محلی فارس با قدمتی چهار هزار ساله
  • نصب ماکت هواپیمای جنگی اف ۵ در ورودی شهر مرودشت
  • پیام تبریک اسفندیار عبدالهی به مناسبت آغاز سال نو
  • مدرسه شهید مرزبان قهرمان والیبال آموزشگاه های مرودشت شد
  • همایش بین‌المللی نوروز در پایگاه میراث فرهنگی تخت‌جمشید برگزار شد
  • تخت جمشید میزبان ۳ کشور عضو حوزه نوروز
  • بیشترین میزان تخلف در واحدهای صنفی شهرستان مربوط به عدم درج قیمت، گران‌ فروشی، کم‌فروشی، تقلب و عدم ارائه صورت حساب است
  • الگوپروری در بحث فرهنگ نیاز اساسی ماست.
  • ترویج امر به معرف باعث برچیده شدن ناهنچار های اجتماعی می شود
  • اتصال به آزاد راه شیراز اصفهان در دستور کار وزارت راه و شهرسازی با تلاش های اسفندیار عبدالهی
  • بازدید فرماندار ویژه شهرستان مرودشت از روند بهسازی محورهای گردشگری
  • بزرگترین محفل قرآنی دانش آموزان مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی در مرودشت
  • دیدار و گفتگوی هیات مدیره نظام پرستاری با سرپرست فرمانداری مرودشت
  • جنگل های اطراف تخت جمشید در حال نابودی هست مسئولان فکر اساسی کنند
  • برگزاری یادواره شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت
  • قاتل جوان مرودشتی تسلیم قانون شد؛ انگیزه قتل، مسدود کردن راه بود
  • انتصاب دبیر جدید حلقه میانی مطالبه گری شهرستان مرودشت
  • وقتی که پیچِ سازوکارهای رسمی شل شده و تابوشکنی مد می‌شود
  • پاراتکواندو ایران در تسخیر یک عجوبه مرودشتی/ کسب دو نشان طلای نوبرانه رهاورد ارباب ضربه ها
  • وزنه برداران دانش آموز مرودشت بر قله ی فارس؛
  • شوراهای اسلامی باید در تصمیم گیری و تصمیم سازی مشارکت فعال داشته باشند
  • برپایی امپراطور روم در تخت جمشید | ماجرای تفاهم 30 میلیاردی میراث فارس و شهرداری مرودشت چیست؟
  • کاشت درخت باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود
  • فعالیت معدن و کارخانه آسفالت پیرامون تخت جمشید بصورت کامل متوقف می‌شود
  • مهدی رزمیان قهرمان لیگ برتر تکواندو کشور
  • تا دو هفته آینده تمامی کابل های مخابرات سرقت شده مرودشت جایگزین می شود
  • مراسم تجلیل ازدانش آموزان برتر برگزار شد.
  • طراحی تابلو رله هوشمند قابل برنامه ریزی در مرودشت.
  •  

     

     


    استاندار فارس خواستار تلاش مضاعف مجریان آزادراه شیراز به اصفهان شد

     
    3389
    :كد
    يك شنبه 26 مهر 1394

    استاندار فارس ضمن بازدید یکروزه و فشرده از همه کارگاههای آزادراه شیراز به اصفهان و بررسی کارشناسی رفع موانع پیش روی این پروژه عظیم راهسازی ،از مجریان خواستار تلاش بیشتری در جهت سرعت بخشی به روند اجرا و بهره برداری این پروژه مهم زیرساختی شد.



    81801054-70235388

     

    سید محمد علی افشانی در خاتمه این بازدید در جمع مدیران اجرایی این پروژه گفت: این پروژه بطول ۲۲۰ کیلومتر موجب کوتاه شدن مسیر شیراز به اصفهان به میزان ۱۳۰ کیومتر شده و صرفه جویی قابل توجهی در زمان، مصرف سوخت و استهلاک خودروها و همچنین سلامت مسافران را به دنبال خواهد داشت.

     
    وی افزود: آزادراه شیراز –اصفهان از جهت مزیت های برشمرده شده در سطح کشور بی نظیر است و لذا به سرانجام رسیدن آن منافع بی شماری را برای مردم به دنبال خواهد داشت.

     
    مهندس افشانی با تاکید بر این که طرح آزاد راه شیراز – اصفهان برای مدیران استان فارس دارای اهمیت ویژه ای بوده و استانداری فارس به صورت کامل وجدی پشتیبان مجریان و پیمانکاران این طرح است، تصریح کرد: انتظار داریم پیمانکاران این پروژه ظرفیت ها و امکانات بیشتری را در اجرای این پروژه فعال کنند تا شاهد سرعت گرفتن در اجرا و بهره برداری از این آزاد راه در مدت زمان لازم باشیم.

     
    استاندار فارس همچنین با اشاره به اینکه منفعت اصلی از اجرای آزاد راه شیراز – اصفهان نصیب مردم خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به سود مشارکت قابل توجهی که دولت برای سازندگان این طرح در نظر گرفته است، امیدواریم مجریان آزاد راه شیراز – اصفهان تلاش خود در زمینه ساخت این پروژه را افزایش دهند.

     
    گزارش ایرنا حاکیست، استاندار فارس در یک روز کاری نفس گیر به همراه جمعی از معاونین و مدیران اجرایی استان با حضور در همه کارگاه های قطعات مختلف این پروژه در شهرستان های شیراز، سپیدان، مرودشت، اقلید و آباده، از امکانات و ظرفیت های این پروژه و پیشرفت آن در بخش های مختلف بازدید به عمل آورد ودر جهت رفع موانع پیش روی این کارگاهها بمنظور سرعت بخشی در روند اجرای این پروژه عظیم تصمیم های کارشناسی لازم را با نظر خواهی از مدیران و کارشناسان اتخاذ کرد.

     
    طرح احداث آزادراه اصفهان – شیراز از سال ۸۹ بطور رسمی وارد فاز اجرایی شد تا بطول ۳۷۰ کیلومتر کریدور شمال به جنوب کشور را تکمیل کند.

     
    این آزادراه که در دو باند مجزا دو شهر توریستی کشور را به یکدیگر وصل می کند بناست ضمن پایین آوردن قابل توجه زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و البته پایین آوردن سوانح رانندگی را نیز همراه داشته باشد.

     
    آزادراه اصفهان – شیراز در دو قطعه مجزا ساخته می شود؛ مسیر نخست از ‘تنگ خیاره’ شهر صدرا تا ‘سده’ شهرستان اقلید خواهد بود و بخش دوم از سده اقلید تا ایزدخواست شهرستان آباده ساخته می شود.

     
    این آزادراه مرحله اجرایی دیگر نیز از سمت اصفهان تا کیلومتر ۱۱۶ به موازات محور موجود خواهد داشت که در حال حاضر در مرحله طراحی به سر می برد.

     
    آزادراه اصفهان – شیراز که پس از بهره برداری، سفر وسایل نقلیه جاده ای را یکصد دقیقه و طول مسیر را ۱۳۴ کیلومتر کاهش خواهد داد در اتصال منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به مرکز کشور نقشی عمده ایفا می کند.

     
    گفته می شو.د مهمترین کارکرد این آزادراه اتصال شاهراه گردشگری ایران از تهران به قم، اصفهان، شیراز و بوشهر است و اتصال اتوبانی دریای خزر به خلیج فارس نیز پس از افتتاح این پروژه ممکن خواهد بود.




    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    1570
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari