اصلاح شیب رمپ ورودی و خروجی پل جاده فتح آباد-مرودشت نیاز به کارشناسی و نظارت بیشتری دارد
|
5495
|
:كد |
يك شنبه 6 شهريور 1401 |
|
این زیر گذر نیاز به اصلاح شیب رمپ ورودی و خروجی بیشتری دارد تا مانند تمام پل های گذشته ی این مسیر ، پس از اتمام کار، غیر استاندارد بودن آن باعث تلفات جانی و مالی مردم نشود.
|
این زیر گذر نیاز به اصلاح شیب رمپ ورودی و خروجی بیشتری دارد تا مانند تمام پل های گذشته ی این مسیر ، پس از اتمام کار، غیر استاندارد بودن آن باعث تلفات جانی و مالی مردم نشود.
پل زیرگذر مسیر مرودشت به فتح آباد سالها پس از احداث غیر استاندارد در حال ترمیم و استاندارد سازی جهت رفع نقاط کور و حادثه خیز آن است که در نگاه اول و از دید رانندگان این نقاط کور از بین نرفته و شیب ورودی و خروجی پل، همچنان استاندارد نیست و نیاز به خاک برداری بیشتر و افزایش طول ورودی و خروجی پل کاملا احساس می شود.
پس از پیگیری خبرنگار ما از شورای اسلامی شهر فتح آباد، یک عضو شورا بیان داشت؛ با نظر مردم موافقم و در زمان بازدید مسیر توسط مدیر کل راهداری فارس بیان شده شیب ورودی و خروجی باید به گونه ای اصلاح شود که نقطه ی کور زیر پل حذف شود، این گونه که، خودرویی در زیر پل قرار دارد، دید کاملی از روبروی خود داشته، تمام جاده و خودروهای مقابل برای آن قابل رویت باشد و شورا نیز نگرانی های مردم را به مسئولان اداره راه و شهرسازی، فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت شفاهی و کتبی انتقال داده اما تا کنون تغییری ایجاد نشده و منتظر اصلاح استاندارد مسیر هستیم.
رضا فلاح عضو شورای اسلامی شهر فتح آباد و شورای اسلامی شهرستان مرودشت بیان کرد؛ غیر استاندارد بودن اصلاح اخیر، ورودی و خروجی پل را با مسئولان شهرستان مطرح کرده ایم ، امیدواریم فرمانداری با نظارت دقیق تر و بیشتر این پروژه را بررسی کند ،چرا که در صورت اصلاح ناقص شیب زیرگذر، احتمالا اصلاح مجدد این نقطه در زمان حیات نسل ما اتفاق نخواهد افتاد و همانند گذشته مردم شاهد از دست دادن عزیزانشان در این محل خواهند بود.
منبع:استخر نیوز
|
نظرات بینندگان |
|
ارسال نظرات |
|
|