صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 
+تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008

آخرین اخبار

  • ناتوی عربی فروپاشید
  • جوان ۲۶ ساله، برادر و نامزدش را به قتل رساند
  • جلسه هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با بیمارستان مرودشت
  • قرآن سرچشمه ی آنچه از دنیا و آخرت می‌خواهیم است.
  • لایروبی بستر رودخانه کُر در ورودی شهر مرودشت
  • جمهوری اسلامی اکنون دست برتر در میدان دیپلماسی و جنگ می باشد
  • کنترل تنگه هرمز در اختیار ایران است
  • تامین نان با کیفیت مطالبه به‌حق شهروندان است
  • بانوان سیدان پیشگام کارآفرینی و رونق اقتصاد محلی
  • درخشش مرودشتی ها در لیگ برتر تکواندوی کشور
  • 18 هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا طی دو موج عملیاتی مورد هدف قرار گرفتند.
  • بازار فروش؛ مهم‌ترین مطالبه هنرمندان صنایع‌دستی مرودشت
  • مرودشت در مسیر کشاورزی نوین؛ از آبیاری هوشمند تا تغییر الگوی کشت
  • تجلیل از خانواده ورزشکار شهید پویا یزدانی
  • عبدالحسین نجفی به عنوان ریس جدید آب و فاضلاب شهرستان مرودشت منصوب شد.
  • دستگیری ۱۷ سارق در طرح امنیتی مرودشت
  • عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، به عضویت هیأت تحریریه دو مجله ISI منصوب شد.
  • چرا ایران زد؟ چه نتیجه ای گرفت؟
  • بازدید سیدمختار امیری فرماندار مرودشت از کارخانجات آرد و بیسکوئیت دادلی
  • آغاز فصل برداشت جو در مرودشت
  • شناسایی دومین دندانپزشک قلابی در مرودشت
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی گندم مرودشت
  • خون شهدا باعث نجات دین، اسلام ورشد مسیر انقلاب شده است
  • مردم منشأ قدرت کشور هستند
  • گزارش تصویری: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سیدان
  • پتروشیمی شیراز؛ آلودگی و بیکاری در مرودشت
  • دستگیری زن سارق طلاجات کودکان در مرودشت
  • بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از مدارس سما واحد مرودشت
  • بازدید شهردار و فرماندار مرودشت از پروژه های عمرانی شهرداری
  • رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان مرودشت معارفه شد
  •  

     

     


    ایستگاه فطار شهری مرودشت؛ آیا شان مرودشت این است؟

    6356
    :كد
    جمعه 11 آبان 1403

    نامه سرگشاده به نماینده مردم در خصوص ایستگاه تحقیر کننده قطار مرودشت




    آقای عبدالهی نماینده محترم مردم شهرستان های مرودشت ارسنجان و پاسارگاد

    نزدیک به سه ماه از آغاز نمایندگی شما در مجلس شورای اسلامی می گذرد و انتظار حل مشکلات انباشته شده در این مدت کوتاه انصاف نیست اما توقع از جنابعالی پیگیری و مذاکره و لابی گری و ارائه گزارش به مردم است
    مزید اطلاع جنابعالی امروز صبح جمعه یازدهم آبان 1403 بنده مهدی توکلی مسافر قطار از مبدا تهران به مقصد شیراز در ایستگاه راه آهن مرودشت پیاده شدم متاسفانه روال مرسوم قطار در این سال‌ها این است که از نیم ساعت قبل از رسیدن به مرودشت مهمانداران قطاران همچون فروشندگان دوره گرد میوه در سالنها فریاد می زنند *((مسافران مرودشت  نمونید همه جمع بشید سالن پنج؟))*

    حالا چرا سالن پنج یا چهار یا هر عدد دیگری ؟
    چون طول سکوی تخلیه ایستگاه ننگین فعلی راه آهن مرودشت که با تأسف بیشتر در نقشه  و گوگل مپ به عنوان ایستگاه راه آهن تخت جمشید معرفی می شود بیست متر است و طول قطار حدود 250تا 300 متر


    این بدان معناست که وقتی قطار در این ایستگاه توقف می کند امکان پهلو گرفتن کنار سکو فقط برای یک سالن مهیاست کاش امروز در قطار بودید  و از نزدیک مشاهده می نمودید حدود بیست مسافر مرودشتی با شخصیت که بعضی آنها پیر و سالخورده بودند با کیف سنگین پنج سالن طی کرده بودند به صورتی که دور از شأن آنها بود در راه رو سالن پنج منتظر خروج بودند.

    بعد از پیاده شدن هم که وضع بدتر است مسافر با یک بیابان مواجه می شود که اگر هر اتفاقی در آنجا برایش رخ دهد هیچ فریاد رسی ندارد

     

    قابل عرض است که بنده به گوش خودم بارها از زبان مسافران و افراد غیر مطلع اینطور شنیدم و اینطور تحلیل می کنند که علت نساختن ایستگاه راه آهن در مرودشت وجود تخت جمشید است و از نگاه این تحلیلگران به دلیل زاویه ای که مثلا دولت ها و سیستم با آثار ملی و باستانی دارد در مرودشت ایستگاه راه آهن نمی سازند و البته من مطلع هستم که اینطور نیست و اتفاقا در نقشه بزرگترین ایستگاه راه آهن برای مرودشت و تخت جمشید دیده شده است اما این را گفتم که بدانید از نساختن ایستگاه راه آهن در مرودشت و تخت جمشید فقط مردم ضرر نمی کنند و حاکمیت هم مورد بدبینی قرار می گیرد آن هم در جایی که محل گذر توریست ها و گردشگران خارجی نیز می باشد

    جناب آقای عبدالهی
    این موارد را گفتم که حجت را بر شما تمام کنم حتی اگر یک تماس و یک مکالمه و یک پیگیری کوچک داشتید مردم را مطلع کنید
     نشود مثل برداری که چهار سال وقت شهر را صرف لایک و کامنت و استوری کرد  و دلسوزان شهر را معلوم الحال نامید
    بفرمایید ما مردم مرودشت برای رسیدن به این هدف چطور باید در کنار شما قرار بگیریم لطفاً تکلیف را روشن کنید اگر بودجه برای ساخت آن اختصاص می دهند که مراحل ساخت آن شروع شود که چه بهتر اگر نمی دهند و شما امیدی نمی بینید بفرمایید و مردم در جریان بگذارید هنوز آنقدر مرودشتی با شرف و با غیرت هست که از محل ارتباطات و روابط باخیرین و فراخوان و طومار بتواند به موضوع ورود کند که این زیر ساخت های حداقلی برای این مردم شایسته فراهم شود

    از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در راه خدمت به مردم آرزو می نماییم

    با تقدیم احترام
    بنده ی کمترین
    مهدی توکلی

    یازدهم آبان ماه ۱۴۰۳




    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    1388
     
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari